Kandidaat

Saskia Müller

Over Saskia Müller

Saskia Muller (1961) is inmiddels dan 40 jaar overtuigd lid van de PvdA. Bijna 30 jaar geleden is zij gezwicht voor kleinschalig wonen en vertrokken uit Amsterdam. Zij waardeert de dorps gebonden activiteiten, maar ziet de zwakte van zowel de ambtelijke- als bestuurlijke kracht van Landsmeer.

Saskia is voorstander dat Landsmeer “samengaat” met een grotere gemeente, ten Noorden of ten Zuiden. Saskia is behalve op sociaal economisch beleid, goed thuis op het gebied van duurzaamheid, in het bijzonder van de energietransitie en het terrein van Wonen en Natuur. Zij benadrukt het belang van het gunnen van ruimte en rust in het Twiske voor mens en dier. Voor dure overnachtingsmogelijkheden of meer overlast gevende activiteiten is in haar visie geen ruimte.

Momenteel werkt Saskia als adviseur en procesbegeleider Energietransitie voor diverse gemeenten. Gelet op haar professionele skills ondersteunt zij de fractie graag bij deze speciale thematiek.