Verkiezingsprogramma 2022-2026: Samen, eerlijk en duurzaam

30 januari 2022

Een gemeenschap waarin inwoners zich bewust zijn van hun eigen mogelijkheden om een positieve bijdrage te leveren. Elkaar niet links laten liggen, niet langs elkaar lopen zonder zich om de ander te bekommeren. Een veilige omgeving, zorg voor elkaar en werk voor iedereen. Alle inwoners doen mee op zijn of haar eigen manier. Leven in een verbonden samenleving. Dat is Landsmeer als sociale gemeente voor mij, voor de Partij van de Arbeid Landsmeer.

De uitgangspunten en idealen van de Partij van de Arbeid in Landsmeer hebben we in dit verkiezingsprogramma verwoord. De komende raadsperiode staan punten van belang op de agenda. Om een paar te noemen; inspelen op ouder wordende inwoners, (groen) wonen, de kosten van duurzaamheid en de energietransitie eerlijk verdelen, en de bestuurlijke toekomst.

De belangrijkste plannen voor de komende raadsperiode leest u in dit document. Wij nodigen u uit om over onze keuzes mee te denken, mee te spreken en ons daarin te steunen; vóór, tijdens en ná de verkiezingen.

Mark Jan Prins
Lijsttrekker

Klik hier om ons verkiezingsprogramma als PDF bestand op te halen

Waar ben je naar op zoek?