Kandidaat

Sandra Schreuder

Over Sandra Schreuder

Sandra Schreuder, (1964) geboren in Oostzaan, woont vanaf 1976 in Landsmeer. Sandra is sinds kort lid van de PvdA met een geheel eigen, onafhankelijke visie op de landelijke en zeker de lokale
politiek. Zij is scherp op besluiten omtrent de energietransitie en voor haar staat het behalen van hoger en duurzamer rendement als doelstelling voorop. Zij is van mening dat makkelijk scoren voorkomen moet worden. Dit doet zij vanuit haar kennis, kunde van meer dan 30-jarige ervaring als chemisch technoloog waarbij Sandra met name zich richtte op voorkoming van zure regen, afvangen CO 2.

Sandra heeft een duidelijke mening over de bestuurlijke toekomst: wel groter en steviger, maar met behoud van het Dorpsgerichte voor de drie kernen. Ervaring in overlegorganen zoals OR en (Europese) werknemersvertegenwoordiging. Zij heeft een brede blik op de leefomgeving en ons milieu. Van bomen langs de A-10 voor een mooi aanzicht tot verantwoorde windenergie wil ze zich inzetten. Ook houdt zij een pleidooi voor de rust en donkerte in de gebieden van het Twiske ten behoeve van natuurbehoud, waar veel soorten dieren verblijven.

Sandra wil zich om te beginnen vooral inzetten voor de fractie op de hiervoor genoemde terreinen.