Door Menno Wilmans op 25 april 2014

Hans Brosse en Jépé Osnabrug ontvangen een lintje

Aan het einde van de raadsvergadering van 24 april had de burgemeester nog een aangename verrassing voor twee oudgedienden van de PvdA Landsmeer. Voor hun inzet in de gemeenteraad ‘heeft het Zijne Majesteit de Koning behaagd’ hen te onderscheiden als lid in de Orde van Oranje Nassau. Voor Hans Brosse kwam het niet als een verrassing, maar Jépé Osnabrug was perplex toen de burgemeester de bekende woorden voor hem uitsprak.
De afdeling is trots dat de heren deze onderscheiding hebben gekregen. Hans en Jepe hebben zich altijd constructief en consequent opgesteld. Hans heeft een grote bijdrage geleverd aan de commissie internationale zaken en ook aan de toekomstvisie. Jepe heeft de raad altijd goed ondersteund met zijn (juridische) kennis. Vaak legde hij de juridische constructies helder uit aan de raad. En daar werd altijd zeer goed naar geluisterd. Jepe is ook altijd zeer gewaardeerd als voorzitter van verschillende commissies. We zijn trots!

bron: Lokale Omroep Landsmeer on Vimeo.

Bron: Lokale Omroep Landsmeer on Vimeo.

Let op bij 2:10 minuut. Jépé had het niet verwacht.